مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
مبل استیل چیست + نکات مهم در خرید

مبل استیل چیست + نکات مهم در خرید

مبل استیل چیست + نکات مهم در خرید

 

سوالی که خیلی از خریداران مبل می پرسند. مبل استیل در واقع همان مبل سلطنتی است. به دلیل جذابیت بالا و شکیل بودنش در زبان انگلیسی به آن استایل گفته می شود اما در زبان فارسی به استیل تبدیل شده است. مبل استیل، مبل افرادی است که سلیقه خوبی دارند. این مدل مبل با  مبل راحتی  تفاوتی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

  1. مبل استیل ارتفاع بلندتری دارد
  2. سنگین تر از مبل راحتی است
  3. مناسب برای تشریفات است و جنبه رسمی دارد
  4. گران تر از مبل راحتی است
  5. استحکام بالایی دارد
  6. مناسب سالن های بزرگ است

اما مبل راحتی همان طور که از نامش پیداست بسیار راحت است و طراحی ساده ای دارد، عموما مناسب منازل است، طراحی ساده ای دارد، از نظر قیمتی بسیار مناسب است، سبک تر از بقیه مبل ها است.

 

ویژگی مبل استیل خوب چیست

 

ویژگی مبل استیل خوب چیست

 

  • اولین ویژگی مبل استیل ظاهر زیبا و مجلل بودن آن است.
  • معمولا به دلیل 9 نفره بودنش دو عدد از صندلی های آن دارای رنگ دیگر است که جذابیت آن را چند برابر میکند.
  • سومین ویژگی مبل استیل چیدمان آن است که به هر مدلی که بخواهید به راحتی می توانید چیدمان آن را انجام دهید.
  • هر مدل از این مبل را بخرید، به راحتی می توانید میز ناهارخوری ان را تهیه کنید.
  • ویژگی مهم دیگر آن، چوبی است که برای ساخت آن استفاده می شود.

 

جنس چوب مبل استیل

 

جنس چوب مبل استیل معمولا از گردو، توسکا، راش، توت و سایر چوب های محکمی است که استفاده می شود. دلیل استفاده از این چوب ها مقاومتی است که دارند. زیرا مبل استیل وزن سنگینی دارد و هر چقدر با کیفیت باشد، طول عمر بالاتری نیز دارد.

 

  • اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با چوب مبل می خواهید، پیشنهاد میکنیم مقاله  بهترین چوب برای مبل  را مطاله کنید.

 

جنس پارچه مبل استیل

 

جنس پارچه مبل استیل یکی از مواردی است که باید به آن دقت کنید. در ساخت این مدل مبل معمولا از پارچه های با کیفیت و مرغوب استفاده می شود. زیرا 50 درصد زیبایی مبل به پارچه ای است که در آن استفاده شده است. جنس پارچه ها معمولا مخمل و چرم است و طرح هایی که روی آن استفاده شده است، طرح کلاسیک است. مرغوبیت این پارچه ها به ضد لک بودن، ضد آب بودن و تمیز شدن راحت آن است که در زمان خرید پارچه مبل باید تاکید بسیاری داشته باشید.

  • اگر در زمان خرید، فروشنده به شما گفت جنس پارچه نانو است، منظورش همان ضد آب بودن پارچه است.

 

  • اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با پارچه مبل می خواهید، پیشنهاد می شود مقاله  بهترین پارچه برای مبل  را مطالعه کنید.

 

انواع مبل استیل

 

مبل های استیل انواع گوناگونی دارند که ما در این مقاله از سیتی مبل به 15 عدد از پرطرفدارترین آن ها اشاره خواهیم داشت.

 

1. مدل چراغان

چراغان از مدل های جدید و پرطرفدار است که طراحی زیبا و بی نظیری دارد. این مبل دارای نشیمن هفت نفره است که ترکیب آن به شکل 1+1+1+1+3 به همراه جلو مبلی و دو عدد عسلی می باشد. چوب به کار رفته در تولید این کار راش گرجستان است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. فوم استفاده شده برای کف و نشیمن مبل فوم سرد می باشد و برای بدنه از اسفنج 30 کیلویی ویژه استفاده شده است. پارچه به دلخواه شما انتخاب می شود. رنگ چوب نیز قابل تغییر است.

 

توضیحات لازم مبل استیل چراغان

 

2. مدل فدریکو

 

مبل استیل فدریکو یک کار زیبای شرکتی می باشد که به سبک استیل ساخته شده است. این مبلمان برای تم های دکوراسیون کلاسیک، سنتی و نیمه سنتی قابل استفاده می باشد و با فضای اطراف هماهنگ می شود. تاج این مبل بسیار ظریف و دقیق طراحی شده است و پایه های بسیار چشم نواز و زیبا فرم دهی شده است. دسته های مبل یک نیم قوص طراحی شده است و نسبت به سایر نمونه ها راحتی بیشتری دارد. در نشیمن آن اسفنج 30 کیلویی و فوم 12 سانتی متری به کار رفته است که در کنار فنر کشی های دقیق و مناسب فضای بسیار راحتی را برای نشستن به وجود می آورد. این مبلمان 7 نفره بوده و شامل یک کاناپه و 4 مبل تک نفره می باشد.

 

توضیحات لازم مبل استیل فدریکو

 

3.مدل فرزان

مبل فرزان ساده و کلاسیک بوده و طرح های فرانسوی را تداعی می کند. این مبلمان برای کسانی که میخواهند دکوراسیون مدرن و سنتی را تلفیق کنند مناسب می باشد. مبلمان فرزان از چوب راش ساخته شده و کیفیت و دوام بالایی دارد.

 

توضیحات لازم مبل استیل فرزان

 

4. مدل هلما

مبلمان هلما دارای منبت منحصر به فرد و متفاوت است که اوج ظرافت و منبت را در قسمت سر تاج کاناپه میتوان دید. ایجاد دو گل به صورت قرینه در قسمت تاج جلوه خاصی از طبیعت را در این مبل نشان میدهد. در قسمت زیر دسته گل درشتی را در منبت ساده میتوان دید که باعث شکوه کاناپه شده است در قسمت مرکزی تاج مبل 3 پیچک به صورت قرینه کنار هم قرار گرفته است که زیر هرکدام یک گل 4 پر منبت کاری شده است که در کنار سادگی ظرافت خاصی به این مبل داده است. تشک کاناپه هلما تشک دوبل است که فوم 12سانت سرد به همراه دور پیچ الیکو 2 سانتی باعث استحکام و دوام بیشتر میشود. مبل های هلما دارای تشک کف ثابت است که در مرکز آن فنر پاکتی کار شده است و اطراف فنر پاکتی را اسفنج 25 کیلویی و الستیک کار شده است و رنگ پلی اورتان درجه یک ترک این مبل باعث جلوه خاصی در این مبل شده است.

 

توضیحات لازم مبل استیل هلما

 

5. مدل هکتور

مبل استیل هکتور یکی از محصولات بسیار جدید و ریشه تولیدی رضوی است که با ساختار بسیار زیبا و پر زرق و برقی که دارد توانسته از زمان تولید مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد این مدل از مبلمان ایتالیایی ای خانه های ویلایی که دارای فضای کافی برای قرار دادن مبلمان استیل هستند. این ست از مبلمان استیل ایتالیایی مدل هکتور دارای کاناپه ۳ نفره ۴ عدد تک نفره دو عدد صندلی میزبان به همراه جلو مبلی ژورنالی می باشد.

 

توضیحات لازم مبل استیل هکتور

 

6. مدل ویکتوریا

مبل سلطنتی ویکتوریا یکی از زیبا ترین و البته با کیفیت ترین نوع از مبل های سلطنتی می باشد که می تواند فضای خانه ی شما را بسیار لوکس تر از گذشته نمایان کند. این مبل فوق العاده و خاص مانند سایر محصولات ما یک کار شرکتی باکیفیت است که در نهایت ظرافت و دقت طراحی و ساخته شده است. کاناپه این مبل دارای یک تاج عریض که دو طرف سرتاج آنرا پارچه محصور کرده تا باعث جلوه مضاعف سرتاج شود. تاج این کاناپه دارای یک منبت قرینه است که دارای قوس های روبه بال و بلعکس است.

 

توضیحات لازم مبل استیل ویکتوریا

 

7. مدل کلودیا

مبل کلودیا شامل یک مبل سه نفره بسیار زیبا و چهار مبل تک نفره با طراحی ویژه است. تاج این مبل طراحی متفاوتی دارد و با الهام گرفتن از طبیعت زیبایی خاصی به مبلمان و دکوراسیون منزل شما می دهد. طراحی خاص دسته های مبل سه نفره و کوسن های قرار گرفته روی آن این مبل را متمایز می کند. منبت های روی پایه های مبل جذابیت کم نظیری به مبل می دهد. جنس چوب این ست زیبا از گردو است و به دلیل تراکم و استحکامی که دارد یکی از بهترین چوب ها برای ساخت مبل سلطنتی است. رنگ این مبل از پلی اورتان ترک است که بسیار با کیفیت و زیبا می باشد. برای روکوبی این مبل از فوم سرد 12 سانتی و اسفنج 25 کیلویی استفاده می شود که بسیار با کیفیت اند و از فرسوده شدن مبل جلوگیری می کنند.

 

توضیحات لازم مبل استیل کلودیا

 

8. مدل فاخر

مبل سلطنتی فاخر از دسته مبل های خاص و بسیار زیبا می باشد که می تواند جلوه ای بی نظیر به منزل شما بدهد. برای ساخت این مبل از پارچه ی یزد سلطنتی استفاده می شود که بسیار با کیفیت است. پارچه های روی تکیه گاه این مبل بدون طرح و پارچه های قسمت نشیمن مبل پارچه هایی طرح دار با طرح های بسیار زیبا و شیک می باشد. این تضاد ظاهر مبل شما را خاص تر و زیبا تر می کند. برای روی مبل سه نفره ی فاخر پنج کوسن با ابعاد متفاوت و ترکیب رنگ بسیار جذاب در نظر گرفته شده است.

 

توضیحات لازم مبل استیل فاخر

 

9. مدل هاکان

تاج محصور شده با پارچه از دو طرف باعث شده تا منبت پر نقش و ظریف کاناپه این مدل مبل را از سایر مدل ها متمایز کرده است . فرم قوس دار کاناپه که در ادامه آن پایه کاناپه با قوسی رو به بیرون که در ادامه آن منبتی پر نقش از گل و گلبرگ وجود دارد. این منبت های زیبا تا پایین پایه و نزدیک به زمین نیز ادامه دارد. استفاده از چوب راش گرجستان در ساخت این محصول باعث شده تا رنگ پلی یورتان ترک در کنار رویه کوبی مرغوب ؛ به همراه استفاده از اسفنج 30 کیلویی و فنر پاکتی باعث شده تا مدل هاکان از دیگر مدل های استیل در بازار متمایز باشد.

 

توضیحات لازم مبل استیل هاکان

 

10. مدل آیسا

مبل استیل با طرح و نقش های خود شناخته می شود. مبل استیل آیسا یکی از پر طرح و نگارترین محصولات و صد البته جزو زیباترین محصولات است. این کار سلطنتی هفت نفره بوده و دارای یک مبل سه نفره، دو مبل تکی و دو مبل میزبان، میز جلومبلی و دو میز عسلی می باشد. مبل سه نفره این کار دارای طراحی بی نظیری در قسمت تاج و پایه هاست. قسمت تاج دارای نقش هایی فاخر و شیک به صورت تو در تو می باشد و در طرفین تاج دو فرورفتگی به صورت قرینه وجود دارد که درون نیم دایره های ایجاد شده گل های بسیار ظریف و زیبایی به صورت منبت کاری دیده می شود.  جنس اسکلت چوب سوپر راش گرجستان می باشد و در ساخت پایه ها نیز از چوب راش گرجستان استفاده شده است. رنگ مبل، رنگ پلی پورتان ترک بوده که جزو با ثبات ترین رنگ ها به حساب می آید.

 

توضیحات لازم مبل استیل آیسا

 

11. مدل هایلا

مبل استیل هایلا هم دارای طرح ها و منبت های بسیار زیباست و هم نقش های آن بیش از حد شلوغ نیست. پایه های این محصول انحنای خلاقانه ای دارد و روی آن کاملا با منبت های فوق العاده ای کار شده و دندانه های ایجاد شده روی انحناها زیبایی آن را دوچندان کرده است. جنس چوب ایت ست زیبا از سوپر راش کرجستان است که دارای مقاومت و کیفیت بالایی است.

 

توضیحات لازم مبل استیل هایلا

 

12. مدل آیدین

مدل آیدین شامل یک کاناپه ۳ نفره، یک کاناپه ۲ نفره و دو عدد مبل تک نفره می باشد. کلاف داخلی این مبل تماماً از چوب روس ساخته شده است. این مبل راحتی دارای فوم سرد بوده و جنس و رنگ پارچه آن به انتخاب مشتری تولید می گردد. مدل آیدین را می توان مدلی ساده در عین حال شیک و زیبا در نظر گرفت.

 

توضیحات لازم مبل استیل آیدین

 

13. مدل ویکتور

تاج و دسته های این کار بسیار ظریف و شیک طراحی شده و قالب کلی مبل فضای بسیار کمی را اشغال می کند و یک مبل کم جا در حیطه مبل های کلاسیک به شمار می رود. نوع طراحی و ساخت این مبلمان بسیار با سلیقه و ظریف انجام شده است و وجه تمایز آن با سایر نمونه‌های مشابه در ظرافت آن می باشد.  این مبل به سبک کارهای کلاسیک ایتالیایی طراحی شده است و از نظر کیفیت با آن رقابت می کند.

 

توضیحات لازم مبل استیل ویکتور

 

14. مدل درافشان

مبل درفشان یک مدل بسیار لوکس با منبت کاری های نسبتا کم و بسیار ظریف است. این مبل به تنهایی می تواند زیبایی دکوراسیون منزل شما را چند برابر کند. چوب استفاده شده در این مدل از جنس راش گرجستان است که بدلیل استفاده از رنگ پلی اورتان ترک و کیفیت مطلوب رویه کوبی این مدل مبل دارای دوام و استحکام بالایی است. روکوبی مبل درفشان فنر پاکتی در کف و فوم سرد 12 سانت در تشک و اسفنج 25 کیلویی است. این مبل هفت نفره بوده و شامل یک سه نفره و چهار تک نفره می شود.

 

توضیحات لازم مبل استیل درافشان

 

15. مدل لوتوس

کاناپه مدل لوتوس در قسمت تاج منبت ندارد و همین امر باعث حس سادگی توام با آرامش در این کاناپه شده است. مبل تک کم منبت این مدل در قسمت تاج دارای یک منبت ظریف است. این مدل برای کسانی که به مبل های استیل شلوغ علاقه ای ندارند مناسب است. جنس چوب کار شده در این مدل راش گرجستان است. رنگ پلی یورتان ترک به دوام این مبل کمک وافری می کند. رویه کوبی این مدل فنر پاکتی در کف، فوم 12 سانتی در تشک و اسفنج 25 کیلویی است.

 

توضیحات لازم مبل استیل لوتوس

 

توجه داشته باشید که هر کدام از این مدل ها، به چند مدل دیگر تقسیم می شوند که از نظر هزینه ای نسبت به دیگر مدل های استیل گران تر هستند.

 

برای خرید مبل استیل باید به چه مواردی دقت کرد؟

  1. جنس چوب
  2. جنس پارچه
  3. نوع رنگ
  4. همخوانی داشتن با دکوراتیواین 4 مورد اصلی ترین گزینه هایی هستند که باید در خرید مبل استیل به آن دقت داشته باشید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. حسین شجاعی
    حسین شجاعی ۱۴۰۲-۱۲-۰۴ پاسخ

    درود بر شما

    خیلی ممنون و سپاسگزارم از مجموعه بینظیر شما ( مجموعه سیتی مبل ) بابت توضیحات گرانبهایی که در اختیار ما قرار دادید
    برای شما آرزوی تندرستی دارم و آرزومندم در مسیر زندگی و کسب و کار همیشه سربلند و پایدار باشید

    1. shahrmobl
      shahrmobl ۱۴۰۲-۱۲-۰۵ پاسخ

      درود بر شما
      پیروز و برقرار باشید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *