مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل

هزینه جایگاه تبلیغات

سیتی مبل طبق تجربه چند ساله خود در بازار آنلاین بر این باور است که برای رسیدن به درآمد بیشتر نیاز است که تبلیغات صورت گیرد. طبق تحقیقات انجام شده 80 درصد فروش از طریق تبلیغات انجام خواهد شد.

تبلیغات روش ها و ابزارهای مختلف به خود را دارد که در سامانه سیتی مبل شاهد 4 جایگاه برای تبلیغات خواهید بود. که شامل: صفحه اصلی، صفحه محصولات، صفحات بلاگ، صفحه آگهی ویژه می باشد.

1. جایگاه در صفحه اصلی

صفحه اصلی سایت: جایگاه بنر تبلیغاتی به صورت هفتگی 3.000.000 میلیون تومان (سه میلیون تومان) و به صورت ماهانه 12.000.000 میلیون تومان (دوازده میلیون تومان) میباشد. در صورتی که بیشتر از یک ماه رزرو شود مبلغ 20 درصد تخفیف داده میشود.

ابعاد بنر در این جایگاه: 323 × 1140 پیکسل میباشد. که پس از طراحی کردن میتوانید بنر را به پشتیبانی سیتی مبل ارسال کنید تا در جایگاه خود قرار گیرد.

نمایش آگهی در صفحه اصلی سیتی مبل

2. نمایش آگهی در صفحه محصولات

صفحات آگهی سایت (صفحه محصول): جایگاه بنرتبلیغاتی به صورت هفتگی 1.000.000 میلیون تومان (1 میلیون تومان) و به صورت ماهانه 4.000.000 میلیون تومان (چهار میلیون تومان) می باشد. در صورتی که بیشتر از یک ماه رزرو شود مبلغ 10 درصد تخفیف داده میشود.

ابعاد بنر در این جابگاه: 103 × 670 پیکسل میباشد. که پس از طراحی کردن میتوانید بنر را به پشتیبانی سیتی مبل ارسال کنید تا در جایگاه خود قرار گیرد.

جایگاه نمایش در صفحه آگهی ها (محصولات) سیتی مبل

3. جایگاه نمایش در صفحه بلاگ (مقالات)

صفحات بلاگ سایت: جایگاه بنر تبلیغاتی به صورت هفتگی 1.000.000 میلیون تومان (یک میلیون تومان) و به صورت ماهانه 4.000.000 (چهار میلیون تومان) می باشد. در صورتی که بیشتر از یک ماه رزرو شود مبلغ 10 درصد تخفیف داده میشود.

ابعاد بنر در این جایگاه: 400 × 400 پیکسل میباشد. که پس از طراحی کردن میتوانید بنر را به پشتیبانی سیتی مبل ارسال کنید تا در جایگاه خود قرار گیرد.

جایاه تبلیغات در صفحات مقالات سیتی مبل

4. جایگاه تبلیغات در صفحه آگهی های ویژه

صفحه آگهی های ویژه: جایگاه بنر تبلیغاتی به صورت هفتگی 3.000.000 میلیون تومان (سه میلیون تومان) و به صورت ماهانه 12.000.000 تومان (دوازده میلیون تومان) میباشد. در صورتی که بیشتر از یک ماه رزرو شود مبلغ 20 درصد تخفیف داده میشود.

ابعاد بنر در این جایگاه: 192 × 1024 پیکسل میباشد. که پس از طراحی کردن میتوانید بنر را به پشتیبانی سیتی مبل ارسال کنید تا در جایگاه خود قرار گیرد.

  • در این جایگاه ها بطور همزمان بین 3 الی 5 بنر قرار میگیرد که به صورت چرخشی و اسلاید نمایش داده می شود.

  • هر فروشگاه می‌تواند در هر صفحه یک بنر فعال داشته باشد.

جایگاه تبلیغات در صفحه اگهی ویژه
  • مدت زمان درج آگهی یک هفته می باشد و در صورت تمایل میتوانید به صورت ماهانه و سالانه رزرو نمایید.

جایگاه بعدی که در سامانه سیتی مبل وجود دارد آگهی های ویژه هستند که تنها با مبلغ ناچیزی آگهی شما در جایگاه بالاتری از صفحه اصلی سایت قرار میگیرد و جدای از آن در بخش مربوط به خود هم نمایش داده می شود. هزینه این قسمت از تبلیغات سیتی مبل در زمان بارگذاری آگهی نمایش داده میشود.

نکته ای که سیتی مبل را نسبت به بقیه سایت های آگهی محور متفاوت کرده است، پاک نشدن آگهی محصول شما است. آگهی که درج می شود مادام العمر در سایت نمایش داده می شود.