مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل

به دقت مطالعه شود


کاربرانی که قصد استفاده از وبسایت سیتی مبل  را دارند، لازم است قوانین و مقررات سیتی مبل  را به طور کامل مطالعه نمایند و سپس اقدام به عضویت و یا درج آگهی خود در (این سامانه) نمایند. عضویت و درج آگهی در سامانه سیتی مبل به منزله علم و آگاهی کلیه کاربران نسبت به قوانین خدمات مورد درخواست می باشد. لازم به ذکر است که کاربران با درج آگهی و یا عضویت در سامانه سیتی مبل، در واقع اعلام می نمایند که کلیه ضوابط و مقررات را مطالعه نموده اند و ملتزم به آن می باشند و طبق ماده ۱۰ قانون مدنی با درج آگهی و ثبت درخواست خدمات در سامانه در واقع قراردادی بین کاربر و سیتی مبل منعقد می گردد که طرفین طبق ضوابط و مفاد ذیل متعهد به آن می باشند. لذا هرگونه ادعایی مبنی بر بی اطلاعی نسبت به ضوابط مسموع نمی باشد و سیتی مبل در این خصوص مسئولیتی ندارد.

همچنین کاربر باید توجه نماید که این قوانین و مقررات در طول زمان قابل تغییر است و این تغییرات در سامانه سیتی مبل به روز رسانی می گردد، لذا مسئولیت مطالعه و آگاهی از این تغییرات بر عهده کاربران می باشد.

  • در معاملاتی که از طریق سیتی مبل با آن آشنا می شوید سیتی مبل هیچ تعهدی بر صحت آن ندارد و برای خرید پیشنهاد میگردد به صورت حضوری انجام شود.
  • از پرداخت وجه به صورت بیعانه جداً خودداری نمایید.
 

شرایط و تعهدات عمومی کاربران سیتی مبل

1. برای انجام درج آگهی سن کاربر باید حداقل ۱۸ سال تمام باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل و ایجاد مسئولیت های قانونی ناشی از درج آگهی در سامانه سیتی مبل توسط کاربری که کمتر از ۱۸ سال داشته باشد، کلیه مسئولیت های قانونی مربوط به معاملات و درج آگهی وی در این سامانه متوجه شخص درج کننده آگهی و ولی قانونی وی می باشد و سیتی مبل مسئولیتی در این زمینه ندارد.

2. کاربر تعهد می نماید که کالاهایی که در آگهی درج می نماید متعلق به خود وی می باشد و یا مجوزهای لازم از سوی مالک و یا نهادهای ذیصلاح جهت فروش و ارایه آن خدمات را دارا می باشد. در صورتی که خلاف آن کشف گردد، کلیه مسئولیت های ناشی از فروش به عهده کاربر بوده و سیتی مبل در این زمینه مسوولیتی ندارد.

3. مسئولیت قانونی و حقوقی آگهی درج شده توسط کاربر در سیتی مبل به عهده کاربر می باشد. لذا مسئولیت بررسی صحت اطلاعات و مطابقت آن با قوانین و مقررات، اخلاق حسنه و عرف اسلامی برعهده کاربر بوده و کاربر تعهد می نماید که از درج آگهی های مرتبط با کالا و خدماتی که طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی غیر مجاز می باشد، خودداری نماید. بدیهی است سیتی مبل مسئولیتی در خصوص آگهی های درج شده خلاف قانون و مقررات کشور و آگهی های مخل حقوق اشخاص ثالث، ضوابط و سیاست های سیتی مبل ندارد.

4. کاربر تعهد می نماید که از روبات، اسپایدر، اسکریپر یا سایر وسایل اتوماتیک جهت دسترسی به سایت و سامانه سیتی مبل به هر دلیل و یا با هر قصدی بدون دریافت مجوز صریح و کتبی از سیتی مبل استفاده ننماید، در غیر اینصورت مسئول کلیه خسارات وارده به سامانه سیتی مبل می باشد.

5. کاربر تعهد می نماید اطلاعات درخواست شده در سامانه را به درستی اعلام نماید. سیتی مبل مسئولیتی در قبال هر گونه مشکلی که به علت عدم ثبت صحیح اطلاعات ایجاد گردد، ندارد.

6. کاربر تعهد می نماید از انجام هر عملی که ممکن است بی دلیل، ناخواسته یا به طور نامناسب فشار زیادی را به زیرساخت های فنی سیتی مبل تحمیل کند، خودداری نماید، در غیر این صورت متعهد به پرداخت خسارت وارده می باشد. میزان خسارات وارده به تشخیص کارشناسان سیتی مبل ارزیابی و اعلام می گردد.

7. کاربر تعهد می نماید از کپی کردن، جعل، خلق مجدد و ویرایش هر مضمونی از سایت های متعلق به اشخاص ثالث و عرضه و نمایش عمومی آن در سامانه سیتی مبل خودداری نماید مگر آنکه پیشاپیش مجوز صریح و مکتوب سیتی مبل و یا شخص ثالث مربوطه را دریافت کرده باشد.

شرایط و تعهدات عمومی سیتی مبل

1. سامانه سیتی مبل صرفاً محلی برای درج آگهی ها بوده و به عنوان فروشگاه فعالیت نمی نماید و تنها خریدار و فروشنده را بدون واسطه در ارتباط مستقیم با یکدیگر قرار می دهد، لذا بررسی کیفیت، استاندارد و رعایت قوانین و مقررات کشور جهت فروش و عرضه محصولات ، قانونی بودن محصولات و خدمات آگهی شده و صحت مضامین آگهی‏ های کاربران بر عهده کاربر می باشد. سیتی مبل هیچ مسئولیت قانونی و اخلاقی در قبال محصولات و خدماتی که از طریق سامانه‏ آن توسط اشخاص ثالث به عموم عرضه و آگهی می شود، یا درخصوص محتوای آگهی های منتشره در سامانه‏ سیتی مبل که توسط اشخاص ثالث تولید شده، ندارد و صرفاً در حدود قانون، آگهی‏ های اشخاص ثالث را در این سامانه درج می‏کند.

2. سیتی مبل  هیچگونه مسئولیتی در معاملات فی مابین خریداران و فروشندگان ندارد. بدیهی است سیتی مبل مسئولیتی نیز در قبال از بین رفتن پول، ورود ضرر و زیان، خدشه به حسن نیت یا اعتبار، یا هرگونه خسارت مستقیم یا غیرمستقیم که ممکن است در نتیجه استفاده از سامانه سیتی مبل به کاربر وارد آید، ندارد.

3. سیتی مبل هیچ مسئولیتی در قبال لینک‏ سایت ‏ها، فایل ‏ها و مضامینی که توسط کاربران در سامانه‏ درج و یا بارگذاری می گردد و در دسترس عموم قرار می گیرد، ندارد. بدیهی است سیتی مبل، از کیفیت خدمات یا محصولات مرتبط به این سایت‏ ها، فایل ها و مضامین مطلع نبوده و آنها را تضمین نمی نماید.

4. تأیید نشده یا حساب های کاربری که برای مدت طولانی فعال نبوده اند را لغو نماید و همچنین می تواند محتوای آگهی های منتشرشده در این سامانه را به منظور رعایت قوانین کشور اصلاح، ویرایش و حذف کند. در صورتی که کاربر الزامات قانونی را زیر پا گذارد، به حقوق معنوی و یا قانونی شخص ثالث تجاوز ‏کند، یا تعهدات مندرج در این ضوابط را نقض نماید، سیتی مبل می تواند برحسب مورد، خدمات و حساب کاربری کاربر را محدود نماید یا به تعلیق درآورد و یا آن را مسدود کند، به گونه ‏ای که از دسترسی کاربر به سامانه سیتی مبل ممانعت به عمل آید.

شرایط و ضوابط درج آگهی در سامانه سیتی مبل

کاربر باید توجه نماید که ضرورت دارد هر آگهی صرفاً در راستای تبلیغ برای فروش و عرضه یک کالا و خدمات خاص یا فروش عمده و یا معرفی و تبلیغ یک کسب و کار باشد و حاوی تصویر واقعی از کالا و یا خدمات درج شده در آگهی باشد. چنانچه تصاویر و یا آگهی درج شده با هر یک از ضوابط و شرایط سیتی مبل مغایرت داشته باشد، صرف نظر از اینکه مسئولیت های قانونی مربوطه بر عهده آگهی دهنده می باشد، به مجرد اطلاع سیتی مبل آگهی و یا تصویر توسط ناظر سیتی مبل حذف می گردد. در موارد زیر آگهی یا تصویر آگهی حذف می گردد:

  • درج آگهی تکراری، مشابه و یا درج چند آگهی با یک تصویر، استفاده از آگهی کاربران دیگر، استفاده از فونت درشت و نامناسب و رنگی به نحوی که تصویر آگهی را غیرقابل مشاهده نماید.
  • درج شماره تماس با پیش شماره ۹۰۹.
  • ثبت تصویر نامرتبط با کالا و یا خدمات آگهی شده، ثبت آگهی یا خدمات نامشخص و کلی، ثبت آگهی کالا با مشخصات و توضیحات نامرتبط، ارائه اطلاعات مخدوش، نادرست و غیر موثق و استفاده از متون و عبارات اغراق آمیز در آگهی از قبیل: زیر قیمت واقعی، مفت، ارزان و … به نحوی که مشتری را گمراه نماید.

درج هرگونه شماره حساب بانکی، درخواست پیش پرداخت جهت معامله از راه دور و یا درخواست کمک نقدی در شرح آگهی، کاربر موظف است آگهی خود را طبق ضوابط و شرایط تعیین شده در این سامانه و طبق قوانین و مقررات جاری کشور در سامانه درج نماید. چنانچه آگهی با این ضوابط و شرایط متفاوت باشد و یا خلاف قوانین و مقررات حاکم باشد، کارشناسان ناظر سیتی مبل می توانند نسبت به حذف و یا رد آن اقدام نمایند. در این صورت چنانچه کاربر مبلغی را جهت بسته انتخابی پرداخت کرده باشد این مبلغ بازگردانده نمی شود. لذا لازم است کاربر سیتی مبل ضوابط و شرایط درج آگهی و خدمات را قبل از ارسال درخواست برای درج آگهی مطالعه نماید.

نکات امنیتی جهت انجام معاملات غیر حضوری

بهترین و مطمئن ترین روش در انجام معاملات در سامانه سیتی مبل، خرید حضوری و دیدن کالا از نزدیک و انطباق کیفیت و کمیت کالا با آگهی درج شده در سامانه سیتی مبل قبل از هرگونه نقل و انتقال پول می باشد. چنانچه بازدید و بررسی کالا به صورت حضوری امکان پذیر نباشد، سیتی مبل جهت انجام معامله مطمئن روش های زیر را پیشنهاد می نماید. در هر حال، کاربر همچنان باید توجه نماید که این روش ها صرفا پیشنهاد و توصیه سیتی مبل می باشد و سیتی مبل در خصوص معاملات و مراودات بین طرفین هیچگونه مسئولیتی ندارد.

  • دریافت اسکن کارت ملی و یا شناسنامه از فروشنده برای تطبیق اطلاعات فروشنده با صاحب حساب جهت واریز وجه
  • دریافت تلفن ثابت علاوه بر شماره تلفن همراه از فروشنده
  • حفظ شناسه آگهی و تمامی اطلاعاتی که از فروشنده دریافت می گردد تا پایان معامله
  • کنترل مدارک مربوط به کالا برای تشخیص مسروقه نبودن و یا غیر اصل بودن کالا
  • دریافت رسید از فروشنده
  • بررسی کلیه آگهی هایی که فروشنده در سامانه درج نموده برای تشخیص صحت آگهی و عملکرد آگهی دهنده

در هر حال توصیه اکید سیتی مبل به کاربران خودداری از انجام معامله قبل از بازدید کالا می باشد و توصیه می نماید هیچ مبلغی به عنوان پیش پرداخت و یا بیعانه قبل از بازدید کالا توسط کاربر به حساب فروشنده واریز نگردد.