مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
روش چیدمان مبل استیل به صورت اصولی

روش چیدمان مبل استیل به صورت اصولی

روش چیدمان مبل استیل به صورت اصولی

 

همان طور که میدانید مبل های استیل به صورت 9 نفره تولید می شوند که 2 عدد از صندلی های آن برای میزبان است و معمولا از نظر ظاهری کمی تفاوت با 7 صندلی دیگر دارد. عموما بیشتر افراد یکسری اشتباهات برای چیدن مبل استیل انجام می دهند که ما قرار است در این مقاله به شما بگوییم کدام روش چیدمان مبل استیل به صورت اصولی است.

 

مبل 9 نفره استیل شیک و لوکس

خرید مبل استیل

 

مبل 9 نفره استیل

 

عموما مبل استیل 1 عدد کاناپه سه نفره دارد و در کنار آن یک کاناپه دو نفره و دو عدد مبل یک نفره و دو عدد مبل میزبان دارد. افراد با توجه به نیازی که دارند ظرفیت مبل ها را تعیین می کنند. ممکن است منزل به قدری بزرگ باشد که در کنار مبل 9 نفره استل بخواهند یک نیم ست یا یک ست مبل 7 نفره استیل را قرار دهند.

 

نکات مهم در چیدمان مبل استیل

 

مهمترین نکته ای که برای این مبل باید رعایت کنید فاصله صندلی ها از یکدیگر است. اگر فضای بزرگی داردی باید دقت زیادی به خرج دهید که صندلی ها از یکدیگر دور نباشند که در زمان پذیرایی بخواهید سخت بگذرانید و یا با صدای بلند با یکدیگر صحبت کنید.

اگر فضای کافی را هم ندارید مجبور نیستیذ که ست 9 نفره را خریداری کنید. ست 7 نفره را بخرید و اگر باز هم فضای کوچکی دارید می توانید از مبل های راحتی و چستر استفاده کنید.

سعی کنید میزهای عسلی که تهیه می کنید با مبل شما همخوانی لازم را داشته باشد.

 

نکات مهم در چیدمان مبل استیل

 

چیدمان مبل استیل در پذیرایی

 

جایگاه پذیرایی معمولا برای پذیرایی و مناسبت های مختلف است که در ان مبل استیل را قرار می دهند. زیرا این مبل با توجه به ابعاد و ظاهر شیکی که دارد چشمگیر است و محیط را زیبا می کند. یکی از علت های اصلی آن هم پارچه ای است که برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

پارچه های زیبا و ترکیب منبت کاری چوب باعث می شود بقیه افراد بخواهند همچنین ستی را داشته باشند. که مطالعه  بهترین پارچه برای مبل  را به شما پیشنهاد میدهیم.

 

انواع چیدمان مبل استیل

 

مبل های استیل با توجه به شرایط محیط کاملا متفاوت در محیط قرار می گیرند. معمولا به صورت نیم دایره، ال، مربع یا قرینه قرار گیرند. حتی بعضی مواقع به صورت نامرتب چیده خواهند شد که کالا به محیط بستگی دارد.

 

 

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *