مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
راهنمای خرید مبل چستر فیلد

راهنمای خرید مبل چسترفیلد + انواع مبل چستر فیلد

راهنمای خرید مبل چسترفیلد

 

در دنیای مبلمان محصولات جدیدی وارد بازار شده به نام  مبل راحتی چستر فیلد که به سبک جدیدی هستند و مبل چسترفیلد عموماً به سبک پادشاهان معروف است و داشتن آن یک سرمایه گذاری به حساب می آید. در این مقاله از  شهر مبل  قرار است به صورت کامل در رابطه با راهنمای  خرید مبل چسترفیلد  بپردازیم.

اما قبل از آن به یک سوال بزرگ پاسخ خواهیم داد. سوالی با عنوان: مبل چستر فیلد چیست؟ پس تا انتهای نقاله همراه ما باشید.

 

مبل چسترفیلد چیست

 

مبل چسترفیلد چیست؟

 

مبل چسترفیلد از جمله مبل های راحتی است و تفاوت آن با مبلمان راحتی معروفیت آن است که به عنوان مبل لمسه کاری آن را نام می برند. پس هرجا نامی از مبل لمسه به کار رفت بدانید منظور مبل چسترفیلد است.

راحت بودن بر سر این مبلمان به گونه ای است که به هنگام استفاده کاملا حس می شود. مبل چسترفیلد انواع متفاوتی دارد که اشاره ای به آن ها خواهیم داشت.

 

انواع مبل چسترفیلد

 

  1. مبل چستر کلاسیک
  2. مبل چستر اداری
  3. مبل چستر مکعبی
  4. مبل چستر گردون
  5. مبل چستر ال
  6. مبل چستر دسته عصایی
  7. مبل چستر نیمه استیل
  8. مبل چستر قایقی

 

انواع مبل راحتی چستر فیلد

 

بهترین چوب برای مبل چسترفیلد چیست؟

 

همان طور که گفته شد مبل چسترفیلد جزو خانواده مبل راحتی است و اسکلت آن هم باید طبق مبلمان راحتی انتخاب شود.

مبل چسترفیلد را می توان از چوب نراد یا چوب روسی تولید کرد که استحکام بالایی را هم دارد. پایه های این مبل را می توان از چوب راش یا توسکا استفاد کرد.

اما متاسفانه تعداد اندکی از تولیدکنندگان برای ساخت این مدل مبل، از چوب سید استفاده می کنند تا قیمت تولید شده پایین ترین قیمت ممکن باشد.

 

بهترین رنگ مبل چسترفیلد چیست؟

 

در بازار شاهد رنگ های بسیاری از جمله: عسلی، طوسی، سبز، سفید و مشکی هستیم. اما رنگی که در خواست بالایی دارد و به دکوراسیون کمک می کند رنگ فندوقی یا گردویی است.

اما رنگ های دیگری هم هستند که مرسومیت پیدا کرده اند مانند: سبزآبی، بنفش، خاکستری و سرخابی که به نسبت دکوراسیون داخل اتاق این دسته از رنگ ها استفاده می شود.

 

جنس مبل چسترفیلد از چیست؟

 

نکته ای که برای خرید مبل چسترفیلد باید رعایت کنید، انتخاب پارچه آن است. معمولی ترین پارچه برای تولید این مدل مبلمان پارچه مازراتی است که به صورت پیش فرض تولیدکنندگان استفاده می کنند.

اما پارچه های دیگری هستند که معروف ترین آن ها پارچه مخمل است که پارچه پورشه و جاسمین جزو این دسته از پارچه می باشد.

پارچه های طرح چرمی هم هستند که برای مبلمان راحتی استفاده می شوند. ماننند: پارچه های ملیتا، مایا و مسکو

 

جنس مبل چسترفیلد

 

جمع بندی

 

نکته ای که باید در خرید مبل چسترفیلد دقت داشته باشید کیفیت آن است. گوشه های مبل را باید به دقت بررسی نمایید تا از مواد اولیه عالی تولید شده باشد.

حتما به کیفیت ظاهری مبل توجه ویژه ای داشته باشید. کیفیت ظاهری مانند: پارچه، دوخت، قسمت هایی که لمسه شده و … که باید از بهترین خود باشند.

قیمت مبل چستر فیلد مرحله آخری است که با توجه به مواد تشکیل شده مشخص می شود و بعد از آن به تعداد نشمین های آن ارتباط مستقیم دارد. معمولا هر نشیمن با توجه به موادی که استفاده می شود بین 1 تا 3 میلیون به آن اضافه خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *