مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
بهترین چوب برای مبل راحتی چیست

بهترین چوب برای مبل راحتی

بهترین چوب برای مبل راحتی چیست؟

 

از لحاظ تاریخی، چوب ماده اولیه عالی برای تهیه مبلمان با کیفیت بالا بوده است. در حالی که انقلاب صنعتی مواد جایگزین ارزان‌تری مانند پلاستیک، فولاد، آکریلیک و آلومینیوم را معرفی کرد، در این میان مبلمان چوبی هرگز از مد و صنعت نیفتادند. مبلمان یکی از عناصر تاثیرگذار در دکوراسیون خانه یا محل کار هستند که در واقع گویای سبک دکوراسیون فضا محسوب می‌شود. مبلمان چوبی زیبایی طبیعت را به خانه شما می آورند. مبلمان به یکی از وسایل مورد استفاده دائم تبدیل شده است که دیگر فقط برای زمان مهمانی و اتاق های پذیرایی کاربرد ندارد. خریداران به هنگام  خرید مبل راحتی  علاوه بر جنس پارچه مبلی باید به جنس چوب مبلمان نیز توجه ویژه ای داشته باشند که در این مقاله از  سیتی مبل  به بهترین چوب برای مبل راحتی خواهیم پرداخت.

 

برترین چوب برای مبل راحتی چیست

 

برترین چوبی که برای مبل راحتی استفاده می شود چیست؟

 

چوب راش

 

چوب راش نسبتا چکش خوار است، به این صورت که کار و شکل دادن به آن راحت است. این چوب شبیه به خاکستر است زیرا به دلیل انعطاف پذیری و استحکام بالا اغلب برای مبلمان استفاده می شود. این نوع چوب به دلیل بافت همگن و درجه سختی مناسب خود، یک انتخاب محبوب برای انواع مبلمان، میز و صندلی و سایر وسایل داخلی و خارجی است.

چوب راش ضربه گیر است و برای مبلمانی که استفاده روزانه سنگینی دارند یا باید فشار زیادی را در طول زمان متحمل شوند، گزینه بسیار خوبی است. از این نوع چوب را در مبلمان استیل و کلاسیک استفاده می کنند و همچنین می تواند به عنوان روکش مورد استفاده قرار گیرد. چوب های راش جزو چوب های گران قیمت هستند که انتخاب مبل راحتی با این چوب برای شما یک سرمایه گذاری به حساب می‌آید.

 

چوب گردو

 

چوب درخت گردو بهترین و گرانترین چوب برای مبلمان محسوب می شود. گردو به دلیل استحکام، پایداری و دوام آن شناخته شده است. از  این نوع چوب بیشتر در  مبل استیل  استفاده می شود زیرا دارای دوام بسیار زیادی است و عمر مبل را افزایش می دهد. از آنجایی که بسیار مستحکم است، اغلب در مبلمان حکاکی شده، مانند تخته سرو یا میز ناهارخوری استفاده می شود.  زیرا در برابر کشش و خم شدن و همچنین فشارهای وارده، مقاومت خوبی دارد و چوبی نیمه سنگین محسوب می‌شود. رنگ گردو بسته به ناحیه درختی که از آن استفاده می شود، از قهوه ای شکلاتی با رگه های تیره یا ارغوانی تا زرد متغیر است.

مبلمان گردویی به ماندگاری طولانی و بادوام معروف هستند. اگر به خوبی از مبلمان گردویی مراقبت شود، تا آخر عمر باقی می مانند.

 

 

چوب راش بهترین چوب برای مبل راحتی

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *