مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
بهترین چوب برای مبل استیل چیست

بهترین چوب برای مبل استیل + جدیدترین رنگ

بهترین چوب برای مبل استیل چیست؟

 

مبل استیل  یکی از کالاهای لوکسی است که برای خانه های بزرگ استفاده می شود. این مبل با توجه به طراحی و مدل های زیبایی که دارد مورد استفاده برای دیگر مکان ها مانند تالار، هتل و … می باشد. معمولا مبل استیل را به صورت ست خریداری میکنند، اما اگر فضای کافی برای آن را ندارید می توانید از مدل نیم ست آن استفاده کنید. طراحی ارگونومیک مبل به گونه ای است که نظر 80 درصد افراد را به خودش جلب میکند و برای تولید این مبل از پارچه های با مرغوبیت و کیفیت بالا باید استفاده شود. پس در زمان خرید مبل استیل به این موارد توجه داشته باشید. در ادامه از  سیتی مبل  اشاره به بهترین چوب برای مبل استیل داریم.

 

برترین چوب مبل استیل

 

بهترین چوب برای مبل استیل چوب گردو است. چوب گردو سخت، محکم و بادوام است. سالیان سال شکل خود را حفظ میکند و به خوبی تراشیده خواهد شد. همین سخت بودن باعث شده تا تعدادی از تولیدکنندگان مبل بخواهند دیگر محصولات چوبی را با چوب گردو تولید کنند.

از دیگر چوب هایی که می توان برای تولید مبل استفاده کرد: چوب افرا به دلیل سخت بودنش، چوب ماهون به دلیل مقاوم بودنش، چوب توس به دلیل بادوام بودنش، چوب گیلاس به دلیل جلا بودنش، چوب بامبو به دلیل مقاوم بودنش ، چوب کاج به دلیل رنگ پذیری بودنش و چوب بلوط به دلیل ماندگاری بالایی که دارد مورد استفاده برای تولید مبل استیل می باشند.

 

برترین چوب برای مبل استیل چیست

 

جدیدترین و بهترین رنگ چوب برای مبل استیل چیست؟

 

امروز میخواهیم به این سوال بزرگ پاسخ بدیم. سوالی که بسیاری از افراد با توجه به آن، بقیه لوازم منزل خود را ست می کنند.

مبل استیل به دلیل نوع منبت کاری و نقش و نگاری که دارد، نوع طرح پارچه هایی که برای آن استفاده می شود علاقه مندان بسیاری دارد.

  • رنگ مبل استیل به دو عامل مهم بستگی دارد.

 

  1. نوع طرح و بدنه
  2. نوع و طرح پارچه

 

جدیدترین رنگ مبل استیل چیست

 

مبل های استیل که به آن مبل های سلطنتی هم گفته می شود رنگ و تنوع بالایی دارند. اما برای اینکه بدانیم جدیدترین و بهترین رنگ چوب برای مبل استیل چیست، باید گفت: رنگ سفید صدفی و استخوانی امروز توجه بسیاری به خود جلب کرده است.

زیرا رنگ های روشن به راحتی با دیگر لوازم ست می شود و علاوه بر آن محیط را روشن میکند و مهمتر از آن اگر هر رنگ پارچه را انتخاب کنید با آن همخوانی دارد.

 

نکات انتخاب رنگ مبل استیل

 

نکات انتخاب رنگ پارچه مبل استیل

 

  1. اولین نکته توجه به دکوراسیون منزل است که قرار است همخوانی با مبل ست داشته باشد.
  2. پارچه هایی که رنگ خنثی و بادوامی دارند مناسب مبل استیل اند.
  3. طرح پارچه ای که با دیگر لوازم دکوری همخوانی داشته باشد.

اگر آپارتمان کوچکی دارد از پارچه های براق و پرزدار استفاده کنید و اگر فضای بزرگتری دارید از پارچه های مخملی و بدون پرز استفاده کنید.

همین تکنیک های کوچک زیبایی محیط را دو چندان میکند. در این رابطه می توانید به مقاله  بهترین پارچه برای مبل  بپردازید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *