مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
بهترین فوم برای مبل چیست

بهترین فوم برای مبل چیست

بهترین فوم برای مبل چیست

 

این سوال زمانی رخ میدهد که افراد قرار است مبلی را خریداری کنند و یا اینکه فوم مبل آن ها خراب شده و نیاز به تعمیر دارد. و تازه به این فکر میرسند که بهترین فوم برای مبل چیست؟ اگر این سوال را در ابتدای خرید مبل از فروشنده بپرسید و تحقیقی در این زمینه داشته باشید، فوم مبل به زودی از بین نمی رود. در این مقاله از  سیتی مبل  قصد داریم به موارد زیر بپردازیم تا اطلاعات کافی در این رابطه را داشته باشید.

 

1. راهنمای انتخاب بهترین فوم برای مبل

2. ویژگی فوم خوب چیست

3. انواع فوم برای مبل

4. بهترین برند فوم چیست

 

اگر بخواهیم راجب انتخاب بهترین فوم برای مبل کمی اطلاعات بدست آوریم یا باید در اینترنت به دنبال آن باشیم و یا باید از فروشنده اطلاعات لازم را بدست آوریم.

 

راهنمای انتخاب بهترین فوم برای مبل

 

راهنمای انتخاب بهترین فوم برای مبل

 

با مقاله ای که مطالعه میکنید به راحتی به دید کلی در این رابطه خواهید رسید تا در صورت تعمیر مبل یا خرید مبل اطلاعات لازم را داشته باشید.

فوم مبل به طور کلی به 6 دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: فوم سرد، فوم گرم، فوم الیاف ویسکوز، فوم لایکو، فوم ویژه، فوم پلی استر فشرده که هر کدام ویژگی های خود را دارند اما، قرار است به بهترین فوم و ویژگی آن بپردازیم.

 

ویژگی بهترین فوم چیست؟

 

فوم رایج ترین عضو از مبل به حساب می آید که اگر به درستی انتخاب نشود، سریع از بین خواهد رفت. برای اینکه ما هم دچار خرابی فوم مبل در کمترین زمان نباشیم باید انواع آن را بشناسیم و اطلاعاتی راجب آن ها بدست آوریم.

اگر بخواهیم خیلی خلاصه توضیح دهیم: فوم مبل باید فشرده شود، حالت ارتجاعی داشته باشد تا راحتی در هنگام نشستن را تجریه کنید.

شاید برای شما هم رخ داده باشد که بعضی مبل ها نشیمنگاه سفتی دارند، علت اصلی آن ها استفاده نکردن از فوم با کیفیت است.

 

انواع فوم برای مبل

 

انواع فوم مناسب برای مبل

 

  1. فوم گرم

این فوم در دمای بالا و با حرارت مستقیم تولید خواهد شد. خاصیت اصلی فوم گرم، سفت بودن آن است که پس از مدتی نرم می شود.

  1. فوم سرد

این فوم در دمای پایین و در کنار حرارت غیر مستقیم تولید می شود. فوم سرد بین مردم محبوبیت خاصی دارد چون طول عمر بیشتری نسبت به فوم گرم دارد. فوم سرد بر خلاف اسمی که دارد، نرم می باشد. همین تفاوت های کوچک فوم سرد را گران تر کرده است.

  1. فوم لایکو

لایکو از ترکیب لایه های نازک پنبه و پلی استر تولید شده است. از این مدل فوم عموماً برای دسته های مبل و تکیه گاه آن استفاده می شود و برای اینکه طول عمر فوم های کف مبل افزایش پیدا کند، از فوم لایکو بر روی آن ها استفاده خواهد شد.

  1. فوم پلی استر فشرده

همان طور که از نامش پیداست جنس آن از پلی استر است و ضد آلرژی، مقاوم در برابر قارچ زدن و خشک شدن سریع به هنگام خیس شدن از مزیت این فوم می باشد.

  1. فوم الیاف ویسکوز

فوم الیاف ویسکوز بهترین فوم برای کوسن (بالشتک مبل) است. نرم بودن و حالت ارتجاعی فوم الیاف ویسکوز بسیار کم می باشد.

  1. فوم ویژه

این فوم خاصیت فوم سرد و گرم را دارد و می توان گفت سفت نیست و نرم هم نیست.

اگر بخواهیم بهترین فوم برای مبل را در نظر بگیریم، فوم سرد است است که معدود تولیدکنندگانی آن را تولید میکن.

  • فوم سرد بهترین فوم است که به راحتی فشرده می شود.
  • بهترین فوم است که حالت ارتجاعی بالایی دارد.

بهترین برند فوم سرد مبل چیست؟

 

بهترین برند فوم سرد مبل چیست؟

 

مبل اگر از کیفیت مطلوب برخوردار نباشد به زودی از بین می رود. به همین دلیل باید بهترین برند فوم را در نشیمنگاه مبل استفاده کرد. حدود 10 شرکت فعال هستند که بهترین مواد برای تولید فوم سرد را استفاده می کنند.

  1. فوم سرد پیکفوم
  2. فوم سرد بسپار
  3. فوم سرد ایرانیان
  4. فوم سرد آپادانا
  5. فوم سرد تکتاز
  6. فوم سرد دلاوران
  7. فوم سرد سپهر
  8. فوم سرد سیلن
  9. فوم سرد صبوری
  10. فوم سرد نوین

 

جمع بندی

 

در این مقاله یاد گرفتیم که در زمان خرید مبل باید به فوم آن دقت بالایی داشته باشیم. بهترین فومی که در مبل می توان استفاده کرد فوم سرد است زیرا به راحتی فشرده می شود و حالت ارتجاعی دارد و طول عمر بالایی خواهد داشت. اما کمی نسبت به دیگر فوم ها گران تر است، اما ارزش خرید آن را دارد. زیرا فوم سرد به راحتی از بین نمی رود و یه مزیت مهم به حساب می آید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *