مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
بهترین رنگ مبل که در خانه استفاده می شود

بهترین رنگ مبل که در خانه استفاده می شود

بهترین رنگ مبل

 

رنگ مبلمان در دکوراسیون خانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورت استفاده از رنگ های مناسب علاوه بر زیباسازی منازل بر حال و هوا و روحیات ساکنانش تاثیر مثبت می گذارد. انتخاب سبک و رنگ مبلمان کم و بیش بازتابی از خلق و خو و ویژگی ­های شخصیتی صاحب آن است. غیر از خلق و خو و ویژگی ­های شخصیتی، عواملی مانند رنگ دکوراسیون، رنگ فرش، ابعاد منزل و طراحی فضای آن، سبک چیدمان منزل و سبک زندگی افراد از عواملی مهم بر اینکه چگونه رنگ مبل مناسب انتخاب شوند می باشند. بنابراین با توجه به تنوع و گوناگونی رنگ که در بازار مبلمان به چشم می خورد آگاهی از نکاتی که در خصوص انتخاب رنگ مبلمان بخصوص بر اساس سبک مبلمان منزل از قبیل مبل راحتی، مبل استیل و مبل کلاسیک، در هنگام خرید مبل امری ضروری است.

 

بهترین رنگ مبل راحتی برای خانه های کوچک

 

بهترین رنگ مبل راحتی

 

در  خرید مبل راحتی  انتخاب رنگ مبل بخصوص رنگ پارچه مبل از جمله مواردی است که همواره مورد توجه خریداران بوده است، زیرا در ساخت این نوع از مبل بیشتر از پارچه استفاده می شود. بنابراین انتخاب بهترین رنگ مبل راحتی در خرید این نوع از مبل اهمیت زیادی دارد. اغلب افراد رنگ های خنثی از قبیل: طوسی، سفید، شیری، کرم و بژ را به عنوان بهترین رنگ مبل راحتی انتخاب می کنند. رنگ های خنثی جز رنگ ­های پرطرفدار مبل راحتی هستند و قابلیت ترکیب با بیشتر فضاها را داشته و هارمونی خوبی با سایر لوازم منزل ایجاد می کنند. بعضی از افراد ترکیب رنگ های خنثی و رنگ هایی مانند قهوه ای، قرمز، سرمه ای و سبز و زرد را انتخاب می کنند که زیبایی منحصر به فردی به فضا می بخشد.

 

بهترین رنگ مبل استیل

 

بهترین رنگ مبل استیل

 

انتخاب بهترین رنگ مبل استیل با توجه به فضایی که از این نوع مبل قرار است استفاده شود دارای اهمیت است. به طوری که  خرید مبل استیل  به رنگ های خنثی، معمولا در فضاهایی که دارای طراحی مدرن است متداول هستند. همچنین در خانه هایی که دارای فضای کمتری هستند استفاده از رنگ های خنثی از قبیل طوسی، سفید، شیری، کرم و بژ کاربردی است و فضای خانه را بزرگتر نشان می دهد. در فضاهای با ابعاد بالاتر معمولا از رنگ های تیره تر استفاده می شود به طوریکه استفاده از مبل استیل به رنگ های سبز زیتونی و مشکی و قرمز بسیار شیک بوده و نمای زیبایی به خانه می بخشد.

 

بهترین رنگ مبل کلاسیک

 

بهترین رنگ مبل کلاسیک

 

در ساخت و  خرید مبل کلاسیک  علاوه بر انتخاب رنگ پارچه مبل، انتخاب رنگ چوب مبل نیز دارای اهمیت است زیرا رنگ چوب مبل با رنگ پارچه متفاوت بوده و دارای تنوع کمتری بوده است. رنگ چوب گردویی، افرا طلایی و ماهون تیره از رایج ترین رنگ های مورد استفاده در این نوع از سبک مبلمان می باشند. بهترین رنگ مبل کلاسیک بیشتر تحت تاثیر رنگ پارچه آن است. طرح و نقش پارچه این نوع از مبل، دارای تنوع بسیار بالایی بوده است و باید با دقت بیشتری به انتخاب پارچه مبل پرداخت. در گذشته در این سبک از مبل از رنگ های کرم و قهوه ای بیشتر استفاده میشد اما در سال های اخیر رنگ های آبی و یخی، کرم و طلایی، رنگ سبز زیتونی، رنگ سفید، خاکستری، قرمز و مشکی از رنگ های پرطرفدار مبل کلاسیک می باشند.

 

بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک

 

یکی از مشکلات خانم ها برای دکوراتیو منزل، کوچک بودن منزلشات است زیرا فضای کافی برای چیدمان لوازم دکوری ندارند. رنگ پارچه مبل هم چالشی مهم برای آنها است زیرا باید از طرح و رنگی استفاده شود که فضای خانه را کوچکتر نشان ندهد و خانه را تاریک نکند. هر چقدر طرح مبل ساده تر باشد خانه را بزرگتر نشان میدهد و طرح‌های ساده و به دور از پیچیدگی باعث می‌شوند که شلوغی و بی نظمی به چشم نیاید در نتیجه فضا خلوت‌تر به نظر آید. به همین دلیل میتوان نتیجه گرفت بهترین رنگ مبل برای خانه‌های کوچک، رنگ‌های روشن و به دور از طرح‌های شلوغ و در هم بر هم است.

 

بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک

 

رنگ مناسب مبلمان برای خانه کوچک

 

معمولا در خانه‌ها مبل نقش اساس دارد و در سالن پذیرایی قرار می‌گیرد. انتخاب بهترین رنگ مبل برای خانه‌های کوچک کمی چالش برانگیز است. با انتخاب صحیح رنگ مبل می‌توان دکوری شیک و در عین حال متفاوت را در خانه‌‌های کوچک داشت. اگر فضای سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن به اندازه کافی روشن نیست، مبل روشن انتخاب مناسبی برای شما است زیرا مبل روشن نور را منعکس میکند و باعث روشن تر و بزرگتر به نظر رسیدن فضا می‌شوند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *