مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
مرجع معرفی تولیدکنندگان مبل
انواع مبل راحتی و نکاتی که درباره آن باید بدانید

انواع مبل راحتی و نکاتی که درباره آن باید بدانید

انواع مبل راحتی

 

زمانیکه از سرکار و یا برای استراحت به منزل خود بازمیگردید، نیاز به استراحت و نشستن و خستگی در کردن دارید! اگر روی یک مبل نامناسب و سفت بنشینید نه تنها خستگیتان از بین نمی رود بلکه انواع کمر درد و پا درد نیز ممکن است به سراغتان بیاید. پس باید برای خرید مبل منزل انتخاب درستی داشته باشید. در این بخش قرار است تا انواع مبل راحتی و نکاتی که درباره آن باید بدانید را به شما معرفی کنیم پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا در  خرید مبل راحتی  بهترین انتخاب را داشته باشید.

امروزه انتخاب مبل برای افراد با دقت بیشتری انجام می شود چرا که باید از لحاظ قیمت و کیفیت مناسب و مطلوب باشد؛ خرید کاناپه (مبل راحتی) شاید یکی از دغدغه های شما هم باشد که ندانید کدام نوع مبل برای منزل شما مناسب است. با معرفی انواع مبل می توانید بهترین آن را در نظر داشته باشید.

 

انواع مبل راحتی کدام اند؟

 

مبل ها انواع زیادی دارند که بهترین ها و شناخته ترین های آنها را در این بخش به شما معرفی میکنیم، این مبل ها از لحاظ راحتی بسیار عالی هستند فقط بسته به سلیقه شما و ابعاد منزل شما می توانید هر کدام از این ها را خریداری کنید.

مبل راحتی ال

یکی از مبل های راحتی و متفاوت که در سالهای اخیر بسیار مد شده است مبل راحتی مدل ال است که برای منازل کوچک و نقلی بسیار مناسب است زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند؛ این مبل مناسب برای استراحت روزانه است و اگر به دنبال کاناپه راحتی می گردید این مدل پیشنهاد می شود.

مبل چستر

یکی دیگر از انواع مبل های راحتی مدل چستر است، این مبل که در طی زمان از مد نخواهد افتاد و محبوبیت خاصی بین مردم دارد، جنس این مبل در دو نوع چرمی و پارچه ای در بازار موجود است که بنا به کیفیت جنس مصرفی در مبل، طول عمر بالایی خواهد داشت.

مبل راحتی ایتالیایی

مبل ایتالیایی نوع دیگر مبل راحتی است که مناسب برای منازل آپارتمانی می باشد، این محصول برای ست کردن دکوراسیون مدرن مناسب است و یک انتخاب ایده آل برای افرادی که سلیقه خاص می باشد که ظرافت مبل برایشان اهمیت بالایی دارد.

کاناپه لاوست

کاناپه یا مبل لاوست یک راحتی دو نفره است که ابعاد آن کوچکتر از مبل است و فضای کمتری را اشغال می کند، این مبل دو نفره در ابعاد مختلفی تولید می شود که می توانید بنا به فضای مد نظرتان بهترین این مدل را انتخاب کنید.

مبل راحتی مدولار

مدولار نیز مانند مبل راحتی ال می باشد اما تعداد نشیمن های کمتری دارد؛ این نوع مبل فضای کمی را می گیرد و برای منازل کوچک بسیار مناسب می باشد. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون منزل هستید می توانید خرید این نوع محصول را در نظر داشته باشید.

مبل تخت خواب شو

همه ما به دنبال مبلی هستیم که بتوانیم روی آن به راحتی بنشینیم و یا زمانی که به استراحت بیشتری نیاز داریم روی آن استراحت کنیم، مبل تخت خواب شو همانطور که از نامش پیداست بسیار مناسب برای فضاهای کوچک است، این مبل را می توانید در اتاق خواب و یا اتاق مهمان نیز استفاده کنید. این مبل هم به صورت تخت خواب قابل استفاده است و هم به عنوان کاناپه.

راحتی  دولچه و گابانا

مبل دولچه و گابانا یک از معدود مبلمانی است که طراحی منحصر به فردی دارد و در زیبایی منزل و دکوراسیون شما تاثیر بینظیری خواهد داشت، این مبل های چند نفره که راحتی نیز محسوب می شوند دارای دسته برای تکیه دادن دست و احساس راحت تر داشتن افراد هستند.

این مبل دارای کوسن هایی هایی است که طرح های متنوعی دارد، جنس چوب استفاده شده در این مبل چوب روس است که کیفیت مرغوبی دارد و دارای انعطاف پذیری و مقاومت بالایی است.

مبل راحتی رومانو

مبل راحتی رومانو از مدل هایی است که مناسب برای دکوراسیون مدرن منزل مناسب است، این ست مبل که در چند مبل دو و سه نفره تشکیل شده را می توانید خریداری کنید، فقط هنگام خرید دقت داشته باشید که چوب این مبل از راش تهیه شده است و اگر از متریال درجه یک در آن استفاده شود به مرور زمان تغییر شکل نمی دهد و یا فرو رفته نمی شود.

 

کدام مبل راحتی برای منزل مناسب است؟

 

کدام مبل راحتی برای منزل مناسب است؟

حتما برای خرید مبلمان خانه با این سوال مواجه شده اید، پاسخ این پرسش بستگی به ابعاد و متراژ منزل شما دارد، اگر منزلتان متراژ بالایی دارد دست شما برای انتخاب مبل باز است و می توانید از انواع مبلمان سلطنتی، اسپرت و یا چستر تهیه کنید که فضای اتاق را بگیرد.

برای انتخاب مبل در فضای بزرگ میتوانید از مبل هایی با مدل کلاسیک، مبل های ال و یا مبل های مدرن استفاده کنید که در اینجا بسته به سلیقه و علاقه و همچنین نوع دکوراسیون منزل میتوانید بهترین نوع مبلمان را انتخاب کنید.

انتخاب مبل برای منازل کوچک کمی سخت تر خواهد بود زیرا باید در ابعاد و تعداد صندلی های مبل توجه داشت تا فضای خانه را زیاد اشغال نکنند. انتخاب مبل های ال مانند، نیم ست و یا کاناپه هایی که یک الی دو صندلی تک نفره هم دارند بسیار مناسب است.

مبل های ال به این خاطر که بین دو قسمت مبل دسته وجود ندارد و فاصله ای بین دو قسمت مبل وجود ندارد طرفداران زیادی دارند.

سعی کنید در انتخاب رنگ دکوراسیون منازل کوچک دقت داشته باشید و از رنگ های روشن و ترجیحا سفید یا شیری استفاده کنید که فضای خانه را باز تر و بزرگ تر نشان دهد.

اگر به دنبال اشغال فضای کمتر هستید می توانید از مبل های تخت خواب شو نیز استفاده کنید، این مبل همانطور که از نامش پیداست به صورت دو کاره تخت و مبل می توانید مورد استفاده قرار دهید.

مبل راحتی بهتر است یا مبل سلطنتی؟

 

مبل راحتی بهتر است یا مبل سلطنتی؟

 

بسیاری از ایرانیان علاقه زیادی به مبلمان سلطنتی دارند و معمولا در خانه ها این نوع مبل را به چشم می بینید، بیشتر این نوع مبلمان برای زیبایی چشمگیری که دارند در منازل بزرگ استفاده می شوند. برای پذیرایی از مهمانان این مبلمان مناسب ترین گزینه هستند اما اگر به دنبال راحتی خود و استراحت روی یک سطح راحت و نرم پس از گذراندن یک روز طولانی هستید استفاده از راحتی و یا کاناپه برای شما پیشنهاد می شود.

تنوع مدل های موجود در بازار گاهی خریداران را دچار سردرگمی میکند، شما با در نظر داشتن اولویت های خود و مواردی که در این مقاله گفته شد می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و متناسب با فضای خانه‌تان یک یا چند دست مبل زیبا تهیه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *